Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku
Pichalová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku" zkoumá, jak využití psychologie v reklamě ovlivňuje spotřebitele, kterými jsou děti ve věku 6 až 11 let. V úvodu teoretické části je definován pojem reklama, její cíle a historie. Následující kapitola seznamuje se souvislostmi a propojením oborů psychologie a reklamy. Součástí práce je psychologická analýza reklamy a vysvětlení pojmů, které souvisí s jejím přijímáním a popis vývoje percepčních schopností dítěte ve věku školního dětství. Praktická část se soustřeďuje na popis tvorby výzkumu a prezentaci zjištěných výsledků. V neposlední řadě se práce věnuje praktické analýze televizních reklam, které respondenti zvolili za své nejoblíbenější. Tento krok odhaluje vlastnosti reklamy, které ji činí z pohledu dítěte jedinečnými. Cílem práce je získání poznatků v preferencích dětských diváků a jejich implementaci do návrhu tvorby účinné reklamy pro děti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza reklamního trhu automobilových značek
Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce pojednává o reklamních výdajích hlavních automobilových značek, které jsou dále porovnávány s jejich prodejností. Odráží se od strategického marketingového procesu a nastiňuje složky reklamy. Cílem práce je ověřit, zda investice do televizní reklamy zásadně a přímo ovlivňují prodejnost automobilů, či se objevují i jiné faktory.
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Bártová, Pavla ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mlýnek, Martin (oponent)
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka soustředila na podrobný popis plánování televizních kampaní. Následující text je věnován důležitým podkladům pro rozhodnutí o zařazení televize do komunikačního mixu. Praktická část práce začíná analýzou televizního trhu. Důraz je kladem především na analýzu sledovanosti jednotlivých stanic, investic a na největší inzerenty. Součástí této kapitoly je vytvoření profilů diváků měřených kanálů. Poslední kapitolou analýzy televizního trhu je podrobný popis modelů obchodování konkrétních mediálních zastupitelství. Vrcholem mediálního plánování je vytvoření mediaplánu, proto je do práce zařazen praktický příklad. Na příkladu autorka ukazuje, jak vypadá mediální plánování v praxi. Závěrem celé práce je vytvoření modelu plánování televizních kampaní.
Vnímání TV reklamy VŠ studenty a její výzkum
Stakhariuk, Liudmyla ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem problematiky vnímání TV reklamy VŠ studenty pomocí metody online šetření z důvodu rychlosti a snadného zpracování dané techniky. Cílem je zhodnocení postojů VŠ studentů vůči reklamním spotům a nalezení základních příčin, východisek a souvislostí; také porovnání výsledků dotazování se sekundárními výzkumy. Pro účely práce byl vytvořen dotazník týkající se jak sledovanosti televize, TV reklamy a teleshoppingu studenty, tak i účinnosti a celkového působení reklamních vysílaní na dotazované. V úvodu práce se stanoví 4 hypotézy, 3 z nich se v závěru potvrdí a 1 se vyvrátí. Celkově VŠ studenti mají negativní vztah k TV reklamám, ženy se mohou nechat reklamními sděleními ovlivnit více než muži, na drtivou většinu studentů mívá vliv tzv. upíří efekt reklamy a VŠ studenti úplně nevylučují možnost sledování teleshoppingu v televizi, mívají zkušenosti s nakupováním touto cestou, i když hlavně ženy pocházející z větších měst.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.